adson43
Administrator Forum
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: Pon 16:53, 19 Cze 2006 Temat postu: REGULAMIN |
|
|
Niniejszy regulamin powinni przeczytać wszyscy jego użytkownicy, czyli: nowo zarejesrtowani Użytkownicy, Użytkownicy już zarejestrowani na forum oraz Goście.
1. Forum jest ogólnodostępne. Każdy ma prawo do wyrażania tu swojego zdania zgodnie z regulaminem forum.
2. Pisz posty w odpowiednich działach forum. Tematy napisane w nieodpowiednim dziale zostaną przesunięte albo usunięte.
3. Przed napisaniem tematu sprawdź, czy temat o tym samym, lub podobnym wątku nie istnieje już na forum. Tematy dublujące się będą kasowane.
4. Na forum nie publikujemy linków do stron pornograficznych czy zawierających oprogramowanie pirackie ("warez"), numery seryjne ("seriale") czy łamiące zabezpieczenia ("cracki"). Usuwane będą także adresy stron zawierające linki do stron pirackich.
5. Zakładaj temat z odpowiednim nagłówkiem, wyjaśniającym w skrócie w czym tkwi problem.
6. W żadnym wypadku nie umieszczaj słów lub zwrotów uznanych powszechnie za wulgarne lub obraźliwe.
7. Nie obrażaj innych osób oraz ich światopoglądu, przekonań i uczuć religijnych.
8. Staraj się pisać bez błędów, rzeczowo i bez pośpiechu, przekazując dokładnie to co masz na myśli.
9. W przypadku zaśmiecania forum przez danego użytkownika dużą ilością postów (krótkich bez głębszej treści) posty te będą usuwane, a w przypadku powtarzalności, konta użytkowników będą zerowane, banowane lub nawet bezpowrotnie usuwane. Jeśli to również nie doprowadzi do poprawy to przy nicku autora pojawi się specjalny dodatek "SPAMER".
10. Nie zaśmiecaj forum prywatnymi rozmowami z innymi forumowiczami. Prowadź je na GG lub poprzez prywatne wiadomości. Forum nie jest czatem ani komunikatorem internetowym.
11. Wszelkie skargi i uwagi na temat treści zawartych na forum można zgłaszać do moderatorów poszczególnych działów lub, jeśli nie ma takowych, do administratorów.
12. Administrator Forum footballmenager2006.fora.pl może usunąć użytkownika z bazy bez ostrzeżenia, jeśli:
- na przestrzeni ostatnich trzech miesięcy użytkownik nie korzystał z forum,
- nazwa konta użytkownika jest wyrażeniem powszechnie uznanym za obraźliwe lub niezgodne z dobrymi obyczajami,
- użytkownik będzie wykorzystywał Forum footballmenager2006.fora.pl do celów komercyjnych, a w szczególności do przesyłania reklam.
- użytkownik nie będzie przestrzegał zasad określonych w Regulaminie Forum footballmenager2006.fora.pl
13. Administrator Forum footballmenager2006.fora.pl nie ponosi odpowiedzialności za:
- treść umieszczanych na Forum footballmenager2006.fora.pl wiadomości,
- przerwy w funkcjonowaniu Forum footballmenager2006.fora.pl
- utratę danych zawartych w Forum footballmenager2006.fora.pl
14. Administrator Forum footballmenager2006.fora.pl zastrzega sobie prawo do całkowitego zaprzestania udostępniania usługi bez podania przyczyn oraz do zmiany charakteru forum lub jego modyfikacji.
15. Administrator Forum footballmenager2006.fora.pl zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu w dowolnym czasie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania na Forum footballmenager2006.fora.pl
16. Wszelkie uwagi, komentarze oraz pytania, dotyczące działania Forum footballmenager2006.fora.pl należy kierować na adres: [link widoczny dla zalogowanych]
17. Forum może być wykorzystywane tylko zgodnie z obowiązującym prawem i ogólnie przyjętymi zasadami etyki. Niedopuszczalne jest wykorzystywanie Forum footballmenager2006.fora.pl do celów powszechnie uznanych za szkodliwe, niewłaściwe, nielegalne lub niemoralne, w tym:
- przesyłania wiadomości zawierających: wyrażenia, treści, załączniki powszechnie uznane za obraźliwe, wulgarne lub niezgodne z dobrymi obyczajami,
- wyrażania i przekazywania na Forumfootballmenager2006.fora.pl prywatnych niecenzuralnych opinii pod adresem innych osób,
- publikowania wiadomości pozbawionych treści merytorycznych, mających wyłącznie cel prowokacyjny, obliczonych wyłącznie na wywołanie kłótni i wzajemnej wrogości wśród uczestników forum,
- Naruszenie warunków zawartych w pkt. 6 powoduje usunięcie przesłanej wiadomości przez administratora systemu lub moderatora forum oraz skasowanie konta użytkownika, który był nadawcą tej wiadomości.
18. Administrator Forum footballmenager2006.fora.pl może usunąć użytkownika z bazy bez ostrzeżenia, jeśli:
- na przestrzeni ostatnich trzech miesięcy użytkownik nie korzystał z forum,
- nazwa konta użytkownika jest wyrażeniem powszechnie uznanym za obraźliwe lub niezgodne z dobrymi obyczajami,
- użytkownik będzie wykorzystywał Forum footballmenager2006.fora.pl do celów komercyjnych, a w szczególności do przesyłania reklam.
- użytkownik nie będzie przestrzegał zasad określonych w Regulaminie Forum footballmenager2006.fora.pl
19. O zmianach w regulaminie informować będziemy na forum.
20. Hierarchia na forum występuje nastepująco
- administratorzy
- moderatorzy
- użytkownicy
21. Ostrzeżenia/upomnienia
Użytkownik łamiący regulamin może podlegać następującym karom:
- upomnienie na PM (nie wiąże sie to z żadnymi konsekwencjami ma tylko na celu uświadomić użytkownika, że popełna jakieś wykroczenia
- ostrzeżenia (mogą je przyznawać administratorzy i moderatorzy (moderatorzy mogą przyznać jednemu użytkownikowi maksymalnie 1 sztukę))
3 ostrzeżenia - blokada pisania (użytkownik nie ma możliwościa pisania tematów i postów)
5 ostrzeżeń - blokada wejścia na forum
Ostrzeżenie jest kasowane automatycznie po upływie 90 dni od jego przyznania. Po otrzymaniu bana osoba ma 7 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie na email Administratora czyli [link widoczny dla zalogowanych]. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji.
22. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator lub Moderator.
23. Administrator ma zawsze rację.
24. Jeśli administrator nie ma racji wróc do punktu 23.
25. Nie piszemy całych postów na kolorowo.
26. MODERATORZY SĄ WYBIERANI NA PODSTAWIE KRYTERIÓW USTALONYCH PRZEZ ADMINÓW. ABY ZOSTAĆ MODERATOREM LUB ADMINISTRATOREM TRZEBA PRZEDE WSZYSTKIM: NIE ŁAMAĆ REGULAMINU, RAĆ AKTYWNY UDZIAŁ W ŻYCIU FORUM
UWAGA!: PRZY WYBORZE JEST BRANA POD UWAGE LICZBA POSTÓW!
Administratorzy zastrzegają sobie prawo zmiany jego treści.
Post został pochwalony 0 razy
|
|